Nakupte přímo na Heurece
Produkty u nás můžete nejen hledat a porovnávat, ale také přímo koupit. Nakoupit přímo na Heurece můžete aktuálně přes milion produktů, což z nás dělá svým způsobem největší e-shop v České republice.
Jak nakoupím přes Heureku?
Pokud u produktu najdete tlačítko Koupit na Heurece, můžete si ho objednat přímo u nás. Jedná se o produkty od těch nejlepších a nejspolehlivějších internetových obchodů na Heurece.
Co nákupem přímo na Heurece získám?
Hned několik výhod. Objednávka je velmi rychlá, má pouze tři kroky. Umožňuje objednat několik produktů z různých e-shopů na jednom místě. A především poskytujeme Garanci nákupu, kdy vám vrátíme peníze, pokud vše neproběhne tak, jak má.
![]() |
Poznám zboží, které můžu koupit přímo na Heurece, přímo ve výpisu produktů? |
Ano. Takové produkty jsou ve výpise označené ikonkou košíku s textem Možné zakoupit přímo na Heureka.cz. |
|
|
|
![]() |
Jak přidám zboží do košíku? |
Na stránce s vybraným produktem najdete tlačítko Koupit na Heurece. Klikněte na něj. | |
|
|
![]() |
Kdo mi produkt dodá? |
I když si zboží objednáte přímo na Heurece, prodejcem jsou stále internetové obchody. Logo obchodu najdete vždy na stránce s produktem vedle tlačítka Koupit na Heurece. |
Tři kroky a dost. Nákup přímo na Heurece je neuvěřitelně pohodlný
Samotný nákup probíhá ve třech krocích:
- Zkontrolujte si zboží v košíku;
- Zvolte způsob platby a dopravy;
- Vyplňte informace o vás a dodací adresu.
Když budu mít s nákupem komplikace, na koho se mám obrátit?
Na nás. Zavolejte nám na zákaznickou linku 488 570 070, nebo napište na info@heureka.cz, a to ve všední dny od 8.00 do 22.00, nebo o víkendech od 8.00 do 20.00. Nakoupíte-li u nás, postaráme se o většinu problémů, které se vám mohou stát. Na všechny nákupy poskytujeme Garanci nákupu, v níž vám vrátíme peníze, pokud vše neproběhne tak, jak má.
Potřebuji reklamovat zboží. Komu mám zboží zaslat?
Reklamace provádíte u e-shopu, který vám produkt dodal. Při jakýchkoli komplikacích se ale neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku a my vám pomůžeme. Ve svém profilu navíc najdete v datailu objednávky všechny dokumenty, které můžete při reklamaci potřebovat. Pokud tápete, jaká práva a povinnosti při reklamacích máte, podívejte se na našich 15 rad, jak ji jednoduše zvládnout.