Využijte výhod oranžového tlačítka
Koupit přes Heureku
Vyberte si zboží na Heurece nejen podle hodnocení a ceny, ale také podle oranžového tlačítka Koupit přes Heureku. Obchodníci, kteří provozují e-shopy mající u nabídky toto tlačítko, vám zboží prodají, Heureka bude při nákupu vaším parťákem.
Jedním klikem si tak zajistíte nejen bezpečné nakupování, ale také pohodlí při případné reklamaci a jistotu, že o své peníze nepřijdete a mnohem více.
Jak nákup přes oranžové tlačítko vypadá?
Tlačítko na vás svítí u nabídek jednotlivých e-shopů a vy si tak sami vyberete, u koho svůj nákup uskutečníte. Nebo si pro jednodušší vyhledávání můžete ve filtru najít pouze e-shopy, které toto tlačítko mají.
Co mi oranžové tlačítko „Koupit přes Heureku“ přinese?
- O své peníze nepřijdete
Bojíte se platit předem? Nákupem přes naše tlačítko o své peníze nepřijdete. Pokud totiž zboží nepřijde, postaráme se o vrácení platby. - Potíže s doručením zboží vyřešíme za vás
Přišlo vám něco jiného, než jste si objednali? Bylo zboží doručeno poškozené? Pomůžeme vám vše s e‑shopem vyřešit. A v případě komplikací uhradíme škody. - 90 dnů na vrácení nerozbaleného zboží
Není kam spěchat. Pokud si uvědomíte, že byl nákup unáhlený nebo jste někomu pořídili nevhodný dárek, můžete nerozbalené a nepoužité zboží vrátit až do 90 dnů. - Vrácení zboží zdarma
Za normálních okolností byste zpáteční dopravu museli hradit sami. Při nákupu přes oranžové tlačítko „Koupit přes Heureku“ to ale můžete mít zcela zdarma. Podmínky a postup naleznete níže. - Hladký průběh reklamace
V případě jakýchkoliv problémů se zbožím vám pomůžeme s e-shopem vše vyřešit a při komplikacích vám uhradíme škody. - Nakupujete od ověřeného prodejce
Přes oranžové tlačítko mohou prodávat pouze e‑shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky. Jakmile obchod certifikát ztratí, přichází i o tlačítko.
Jak mám postupovat při reklamaci?
Jako první krok doporučujeme omrknout Užitečné tipy, jak jednoduše reklamovat zboží.
V případě nedodání zboží, nulové komunikace ze strany e-shopu, doručení vadného nebo jiného zboží či při jiných komplikacích uděláme pro nápravu vše, co je v našich silách. Stačí zadat reklamaci přes svůj profil na Heurece (Objednávky -> Vybrat objednávku -> Reklamovat), napsat nám na info@heureka.cz nebo zavolat na číslo 488 570 070.
Jak postupovat při Vrácení zboží zdarma?
- Ověřte si, že na Vrácení zdarma máte nárok. Možnost Vrácení zboží zdarma platí pro všechny objednávky, které splňují následující podmínky:
- Zákazník nakoupil zboží prostřednictvím tlačítka "Koupit přes Heureku".
- Zboží splňuje zákonné podmínky pro vrácení ve 14denní lhůtě, respektive 90denní lhůtě, pokud není rozbalené a použité.
- Zabalená zásilka s nevyhovujícím zbožím splňuje následující limity:
- Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
- Maximální hmotnost zásilky: 15 kg
- Maximální rozměr jedné strany zásilky: 120 cm
- Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 150 cm (např. zásilka o rozměrech 60 × 50 × 40 cm)
- Požádat o vrácení zdarma můžete jednoduše přes Heureka administraci. Stačí u vybraného zboží kliknout na tlačítko „Vrátit zboží“, vyplnit potřebné údaje a potvrdit tlačítkem „Odeslat požadavek“.
Zobrazit mé objednávky - Pokud registraci nemáte, napište nám na info@heureka.cz. Do zprávy prosím uveďte číslo objednávky začínající na 100, vaše číslo účtu a název zboží, které si přejete vrátit.
- Po obdržení potvrzovacího e-mailu si vytiskněte přiložené odstoupení od kupní smlouvy a společně s kopií dokladu o nákupu přiložte ke zboží. Vše důkladně zabalte a odneste na vámi preferovanou pobočku Zásilkovny, kde sdělte váš unikátní kód pro Vrácení zdarma.
Najděte nejbližší ZásilkovnuTIP: Spěcháte na vrácení? Blíží se konec lhůty pro vrácení? Kontaktujte s žádostí o odstoupení od Kupní smlouvy zároveň i prodejce. Teprve tím je odstoupení oficiálně zahájeno.
- Zásilku následně můžete sledovat podle vašeho trasovacího čísla na stránkách pro sledování zásilky.
- Po doručení zboží zpět prodejci obdržíte do 14 dnů peníze zpět na uvedený účet.
Pokud si nejste s čímkoli jisti, kontaktujte nás e-mailem na info@heureka.cz nebo telefonicky na čísle (+420) 488 570 070.
Nejčastější dotazy