Nakupte přímo na Heurece

Produkty u nás můžete nejen hledat a porovnávat, ale také přímo koupit. Nakoupit přímo na Heurece můžete aktuálně přes milion produktů, což z nás dělá svým způsobem největší e-shop v České republice.

Jak nakoupím přes Heureku?

Pokud u produktu najdete tlačítko Koupit na Heurece, můžete si ho objednat přímo u nás. Jedná se o produkty od těch nejlepších a nejspolehlivějších internetových obchodů na Heurece.

Co nákupem přímo na Heurece získám?

Hned několik výhod. Objednávka je velmi rychlá, má pouze tři kroky. Umožňuje objednat několik produktů z různých e-shopů na jednom místě. A především poskytujeme Garanci nákupu, kdy vám vrátíme peníze, pokud vše neproběhne tak, jak má.

 

Poznám zboží, které můžu koupit přímo na Heurece, přímo ve výpisu produktů?

 

Ano. Takové produkty jsou ve výpise označené ikonkou košíku s textem Možné zakoupit přímo na Heureka.cz

 

Jak přidám zboží do košíku?

  Na stránce s vybraným produktem najdete tlačítko Koupit na Heurece. Klikněte na něj. 
 

Kdo mi produkt dodá?

  I když si zboží objednáte přímo na Heurece, prodejcem jsou stále internetové obchody. Logo obchodu najdete vždy na stránce s produktem vedle tlačítka Koupit na Heurece.

Tři kroky a dost. Nákup přímo na Heurece je neuvěřitelně pohodlný

Samotný nákup probíhá ve třech krocích:

  1. Zkontrolujte si zboží v košíku;
  2. Zvolte způsob platby a dopravy;
  3. Vyplňte informace o vás a dodací adresu.

Když budu mít s nákupem komplikace, na koho se mám obrátit?

Na nás. Zavolejte nám na zákaznickou linku 488 570 070, nebo napište na info@heureka.cz, a to ve všední dny od 8.00 do 22.00, nebo o víkendech od 8.00 do 20.00. Nakoupíte-li u nás, postaráme se o většinu problémů, které se vám mohou stát. Na všechny nákupy poskytujeme Garanci nákupu, v níž vám vrátíme peníze, pokud vše neproběhne tak, jak má.

Potřebuji reklamovat zboží. Komu mám zboží zaslat?

Reklamace provádíte u e-shopu, který vám produkt dodal. Při jakýchkoli komplikacích se ale neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku a my vám pomůžeme. Ve svém profilu navíc najdete v datailu objednávky všechny dokumenty, které můžete při reklamaci potřebovat. Pokud tápete, jaká práva a povinnosti při reklamacích máte, podívejte se na našich 15 rad, jak ji jednoduše zvládnout.