Košík: Nakupte přímo u nás

Produkty u nás můžete nejen porovnávat, ale také přímo koupit. V Košíku aktuálně najdete přes milion produktů skladem, což z nás dělá svým způsobem největší e-shop v České republice.

Jak nakoupím přes Košík?

Pokud u produktu najdete tlačítko Koupit produkt, můžete si ho objednat přímo u nás. Jedná se o produkty od těch nejlepších a nejspolehlivějších internetových obchodů na Heurece.

Co nákupem přímo na Heurece získám?

Košík vám nabízí hned několik výhod. Objednávka je velmi rychlá, má pouze tři kroky. Umožňuje objednat několik produktů z různých e-shopů na jednom místě. A především pro nákupy v Košíku poskytujeme Garanci nákupu, kdy vám vrátíme peníze, pokud vše neproběhne tak, jak má.

 

Poznám zboží, které můžu koupit přímo na Heurece, přímo ve výpisu produktů?

 

Ano. Takové produkty jsou ve výpise označené ikonkou košíku s textem Možné zakoupit přímo na Heureka.cz

 

Jak přidám zboží do košíku?

  Na stránce s vybraným produktem najdete tlačítko Koupit produkt. Klikněte na něj. 
 

Kdo mi produkt dodá?

  I když si zboží objednáte přímo na Heurece, prodejcem jsou stále internetové obchody. Logo obchodu najdete vždy na stránce s produktem vedle tlačítka Koupit produkt.

Tři kroky a dost. Nákup v Košíku je neuvěřitelně pohodlný

Samotný nákup probíhá ve třech krocích:

  1. Zkontrolujte si zboží v košíku;
  2. Zvolte způsob platby a dopravy;
  3. Vyplňte informace o vás a dodací adresu.

Když budu mít s nákupem komplikace, na koho se mám obrátit?

Na nás. Zavolejte nám na zákaznickou linku 488 570 070, nebo napište na info@heureka.cz, a to ve všední dny od 8.00 do 22.00, nebo o víkendech od 8.00 do 20.00. Nakoupíte-li u nás v Košíku, postaráme se o většinu problémů, které se vám mohou stát. Na všechny nákupy poskytujeme Garanci nákupu, v níž vám vrátíme peníze, pokud vše neproběhne tak, jak má.

Potřebuji reklamovat zboží. Komu mám zboží zaslat?

Reklamace provádíte u e-shopu, který vám produkt dodal. Při jakýchkoli komplikacích se ale neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku a my vám pomůžeme. Ve svém profilu navíc najdete v datailu objednávky všechny dokumenty, které můžete při reklamaci potřebovat. Pokud tápete, jaká práva a povinnosti při reklamacích máte, podívejte se na našich 15 rad, jak ji jednoduše zvládnout.