PPC systém pro řazení obchodů na Heurece

PPC systém je základní způsob, jak se mohou obchody propagovat na Heurece. Jeho výhody jsou následující:

  1. Oslovíte stovky až tisíce lidí denně;
  2. zobrazíte produkty v katalogu Heureky i ve výsledcích vyhledávání;
  3. můžete posunout svůj e-shop na první místo v porovnání cen do „Boxu doporučovaných obchodů“;
  4. změříte si konverze;
  5. sortiment report;
  6. můžete se zapojit do projektu „Obchody poblíž“.

Zobrazování produktů v katalogu Heureky a PPC systém

Zapojíte-li svůj e-shop do PPC systému, budou vaše produkty napárovány do příslušných kategorií v katalogu Heureky. Jakmile získáte certifikát „Ověřeno zákazníky“, můžete začít využívat bidding (nastavovat vyšší CPC, než je v základním ceníku), a tím zvýšit svou šanci na umístění mezi prvními třemi doporučenými obchody (v „Boxu doporučovaných obchodů“). Dalšími kritérii, která jsou důležitá, je cena produktu a jeho skladová dostupnost.

Jak posunout obchod do "Boxu doporučovaných obchodů"

Heureka vybírá kvalitní obchody, které se poté uživatelům zobrazují v Boxu doporučovaných obchodů „Heureka pro vás vybírá kvalitní obchody“. V této podsekci se mohou zobrazit až čtyři e-shopy.

Základem je využívání služby Ověřeno zákazníky. Na základě spokojenosti vašich zákazníků pak můžete získat certifikát, který je nutnou podmínkou pro zobrazování ve výběru kvalitních obchodů. E-shopy, které mají nejlepší hodnocení, mají mnohem větší šanci dostat se mezi první 4 u daného produktu. Hodnocení e-shopů ale není jediné kritérium, které ovlivňuje účast obchodu v Boxu doporučovaných obchodů. Na výběr mají vliv následující faktory:

  • Kvalita služeb obchodu;
  • dostupnost produktu;
  • cena produktu;
  • cena za proklik do obchodu.

Dále jsou obchody seřazeny podle ceny produktu. Za klik je účtována minimální cena v kategorii podle aktuálního ceníku.

Více informací o jednotlivých kritériích výběru se dozvíte zde.

Měření konverzí

Nástroj „Měření konverzí“ vám zadarmo nabídne důležité informace o efektivitě vašeho zobrazování na Heurece. Umožní také sledovat ROI (návratnost vašich investic) až na úroveň konkrétních sekcí a produktů. Podrobné informace o tom, jak implementovat měření konverzí, se dozvíte na následujících odkazech:

Implementace kódu a měření konverzí

XML reporty z Měření konverzí

Jak zvýšit konverzní poměr 

Automatické bidování

Chcete efektivně investovat peníze za propagaci produktů, přivádět relevantní zákazníky a mít pod dohledem své náklady? Existuje řadá názorů, které vám s tím pomohoul. Objevte je.

Ověřeno zákazníky

„Ověřeno zákazníky“ je služba Heureky, která zajišťuje nezávislé hodnocení vašeho obchodu jen od zákazníků, kteří u vás nakoupili. Představuje pro vás cennou zpětnou vazbu na vámi poskytované služby, dozvíte se, v čem váš obchod vyniká a také to, co můžete do budoucna zlepšit. Certifikát „Ověřeno zákazníky“ je pro zákazníky velmi důležitým kritériem při výběru obchodu, v kterém nakoupí. Certifikát můžete získat na základě pozitivních hodnocení uživatelů. To získáte tím, že uživatel vyplní dotazník o spokojenosti s nákupem, který dostane po uskutečněném nákupu e-mailem. Na hodnocení zákazníka můžete vždy reagovat.

Podrobné informace o službě Ověřeno zákazníky. 

Návod, jak si službu Ověřeno zákazníky aktivovat.

 

Sortiment Report

Sortiment Report obsahuje klíčové údaje pro pracovníky e-shopů zodpovědné za strukturu sortimentu a cenotvorbu. Klíčové údaje zahrnují počet konkurentů nabízejících stejný produkt, porovnání ceny e-shopu se zbytkem trhu, možnost zařadit produkt podle jeho popularity na Heurece apod. Získáte ho formou dat ve volitelném formátu (XLS, XML a CSV). Data jsou dostupná on-line a najdete je v administraci e-shopu. Sortiment Report neobsahuje jména konkurenčních e-shopů, ukazuje cenovou škálu produktu na trhu. Je určený jen pro e-shopy s certifikátem „Ověřeno zákazníky“.   

Obchody poblíž

Prostřednictvím služby Obchody poblíž vám přivedeme zákazníky z internetu přímo do kamenné prodejny.