Automatické bidování

Chcete efektivně investovat peníze za propagaci produktů, přivádět relevantní zákazníky a mít pod dohledem své náklady? BiddingTools, Bidding FoxBeed, BiddingManager, Conviu Magic Script! a Marketing Tools to jsou nástroje, které vám s tím pomohou. Vyzkoušejte je a už neztrácejte čas bidováním na Heurece ručně.

Beed

Beed je automatický nástroj, který spravuje pozice vašich produktů pomocí nastavených pravidel. Informace o nákladech na každý produkt si Beed bere přímo z administrace srovnávačů. Pro maximální přesnost počítá Beed výkon produktů podle měření Google Analytics. Pomocí nastavených pravidel nakonec Beed vypočítá CPC pro každý produkt a doplní je do XML feedu.

Co musíte mít při registraci:

  • Propojení s Heurekou Ověřeno zákazníky
  • Feed s ITEM_ID
  • Povolení přístupu do adminu

Výhody:

  • Nastavení biddingu dle historických výsledků i aktuálních vlastností produktů
  • Předpovídá konverznost dle ceny vůči ostatním položkám
  • Strategii lze nastavit na kategorii, výrobce i konkrétní položky
  • Kontrola cen konkurence a její zohlednění při bidování
  • Nastavení maximální ceny za proklik
  • Bidování na konkrétní pozici
  • Automaticky vypíná neúspěšné položky
  • Pravidelné reporty efektivity a průběžné podrobné statistiky v nástroji
  • Cena dle počtu reálně bidovaných produktů
  • Školení automatického bidování s Beedem zdarma
  • Přepočet až 12x denně

KONTAKT: support@beed.cz

Bidding Fox

Bidding Fox je biddovací automat pro správu inzerce na Heurece (CZ/SK) a Zboží.cz. S vaší asistencí dokáže nastavit a automaticky řídit biddingové strategie. Pracuje 24 hodin denně, dohlíží na inzerci, šetří čas, monitoruje konkurenci, pomáhá zvýšit tržby a snížit náklady. Vše v rámci jednotné ceny –⁠ 1286 Kč / 48€.

Co musíte mít při registraci:

  • účet v Mergadu

Výhody:

  • bidding na Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz
  • implementace aplikace bez zásahu do e-shopu
  • zkušební doba na 15 dní zdarma
  • fixní cena 1286 Kč / 48€ (bez ohledu na počet produktů a způsob biddingu)
  • školení pro klienty zdarma
  • tvorba neomezeného množství strategií na míru vašemu sortimentu
  • možnost nastavení strategií na základě monitoringu konkrétních konkurentů
  • nastavení maximální ceny za proklik (procentuálně nebo konkrétní částka)
  • nastavení maximálního podílu nákladů na obratu (max. PNO)
  • na základě PNO –⁠ možnost automaticky pozastavit, nebo vyřadit produkt z biddingu
  • šetření nákladů, např. prostřednictvím možnosti nebiddovat produkty do 5. místa podle ceny či dalších parametrů
  • přehledná diagnostika sortimentu s radami na zlepšení výkonu inzerce,
  • automatické upozornění na podezřelé události, díky kterým se vyvarujete nefunkční inzerci
  • zasílání pravidelných reportů v PDF na e-mail
  • generování exportů ve formátech .csv, .xlsx a .html pro další zpracování, kolegy či klienty
  • nezávislý nástroj využívaný agenturami a e-shopy
  • spolupráce s certifikovanými partnery, kteří pomohou se správou inzerce „na klíč“
  • online technická podpora

KONTAKT: info@biddingfox.com

BiddingManager

BiddingManager je unikátní bidovací nástroj, který na jednom místě hromadí statistiky z Heureky CZ/SK a Zboží.cz a přehledně je kategorizuje. BiddingManager poskytuje také cenná data, která v administraci zbožových porovnávačů nenajdete. Mít data na jednom místě vám usnadní vyhodnocování inzerce a potažmo bidování. V rozhraní efektivně vyfiltrujete data a nastavíte výši CPC (cena za proklik) vašim produktům. 

V rozhraní můžete produkty bidovat manuálně i automaticky. Pro stěžejní produkty doporučujeme využít Auto-bidding, v rámci něhož se vybrané produkty přeceňují automaticky 12x denně. 

Rozhraní BiddingManageru je přehledné a intuitivní, nad nastavováním inzerce strávíte zlomek času. BiddingManager samozřejmě čerpá data prostřednictvím API Heureky a Zboží, takže pracuje jen s aktuálními daty. 

Co musíte mít při registraci:

  • Ověřeno zákazníky
  • Feed s ITEM_ID
  • Plnou implementaci měření konverzí

Výhody:

  • ​Podrobné statistiky z Heureky CZ/SK a Zboží.cz a nastavování biddingu přehledně a na jednom místě
  • Přecenění CPC až 12x denně
  • Aktualizace dat ze srovnávačů prostřednictvím API Heureky i Zboží.cz
  • Filtrování produktových dat např. dle dostupnosti, ceny oproti konkurenci, TOP produktů, kategorie
  • Nastavování CPC na úrovni kategorií, výrobců či konkrétních produktů dle dostupnosti a cenové konkurenceschopnosti produktů, případně dle vašich změn v nastavení. 
  • V případě Auto-biddingu probíhá 12x denně automatická změna CPC o vámi zvolenou hodnotu v Kč směrem nahoru nebo dolů, za účelem dosažení požadovné bidované pozice
  • Chytrý algoritmus nástroje sám doporučí nejvhodnější produkty pro Auto-bidding
  • Možnost nastavení tzv. “Optimálního CPC”, což znamená automaticky vypočítaného CPC na ideální hodnotu, na základě dat k produktu za předchozí období
  • Upozorňování na prodělečné produkty
  • Export dat - data z BiddingManageru jednoduše vyexportujete do Excelu nebo CSV souboru
  • Jednoduchá implementace nástroje bez nutnosti zásahu do e-shopu
  • Rychlá aktualizace dat v XML feedech
  • Notifikace - vyčerpaný kredit, nedostupný XML feed, špatné loginy nebo ztráta certifikátu Ověřeno zákazníky
  • Pokud si chcete inzerci spravovat sami, BiddingManager vám výrazně ušetří čas i peníze
  • Správu inzerce můžete za poplatek přenechat odborníkům na bidding (v ceně online editor XML feedů Xemel)
  • Konzultace vedené odborníkem na zbožové srovnávače a bidování v BiddingManageru
  • 14 dní zdarma na vyzkoušení
  • Cena 599 Kč / srovnávač + Auto-bidding pro 500 produktů zdarma. 

KONTAKT: info@biddingmanager.cz

BiddingTools

 
BiddingTools je služba, která zajišťuje zbožákový full servis. O vaše účty na srovnávačích se postará od A do Z. Bidovací algoritmus automaticky nastavuje ceny za proklik na Heurece CZ/SK a Zboží.cz tak, aby byla inzerce pro e-shop co nejziskovější s ohledem na segment zboží, dostupnost, cenovou konkurenceschopnost, pozici, Heureka TOP produkty a jiné parametry. Správa bidování je v rukou zkušených specialistů na srovnávače, takže vy sami se nemusíte o nic starat a šetříte čas. 

Kromě bidování zajišťuje BiddingTools e-shopům také další služby jako párování produktů, audit a nastavení účtů na srovnávačích, audit XML feedů, podklady pro správnou cenotvorbu (třeba podle vaší konkurence), poradenství a seznam TOP nejprodávanějších produktů dle Heureky v kategoriích, ve kterých inzerujete. Vyvinuli jsme vlastní online editor XML feedů Xemel, ve kterém lze kromě úpravy produktových dat také slučovat několik feedů dohromady, což se využívá např. u dodavatelských feedů, nebo vytvářet vlastní feedy na míru dle vlastní specifikace.

Nasazení automatického bidování je jednoduché, do srovnávače se nasadí BiddingTools URL feedu, která obsahuje váš feed, ve kterém jsou přidány k jednotlivým produktům CPC (ceny za proklik) pro optimalizaci inzerce. Do vašeho e-shopu ani produktových dat se nijak nezasahuje. 

BiddingTools je napojen na API Heureky i Zboží.cz, data se kterými pracuje jsou tedy vždy aktuální. CPC (ceny za proklik) přeceňuje až 12x denně, což je maximálně efektivní, protože Heureka aktualizuje data e-shopů přibližně každé 2 hodiny. 
 

Co musíte mít při registraci:

  • Certifikát Ověřeno zákazníky
  • Feed s ITEM_ID
  • Plnou implementaci Měření konverzí

Výhody:

  • Hlavní výhodou je, že BiddingTools pečlivě vybírá e-shopy, které spustí do svého systému pro automatického bidování. Pokud už má BiddingTools obsazen určitý segment (např. hračky), nepřijme další klienty, aby neohrozil výsledky stávajících klientů příliš velkým počtem e-shopů, kteří by si v aukci navzájem konkurovali (jsou pouze 4 bidované pozice a nelze tedy zajistit, aby např. 6 e-shopů zároveň obsadilo bidované pozice).
  • Automatické bidování na Heureka CZ/ SK a Zboží.cz 
  • Přecenění CPC až 12x denně 
  • Správa bidování a komplexní péče je v rukou odborníků na bidování
  • Možnost nastavení různých strategií bidování dle PNO, na úroveň kategorie, výrobce, konkrétního produktu
  • Možnost nastavení různých strategií bidování také na základě typu sortimentu, skladovosti, konkurenceschopnosti ceny produktu, pozice dle ceny (např. bidovat až od 5. pozice), sezónnosti (Vánoce, výprodeje)
  • automatické vyhodnocování bidování a přeceňování CPC na míru dle aktuálních statistik pro každý jeden produkt
  • Neefektivní položky automaticky vypíná z bidování a šetří tak kredit
  • Jednoduchá implementace autobiddingu bez zásahu do e-shopu
  • Rychlá aktualizace dat v XML feedech
  • Pravidelné reporty efektivity a konzultace výsledků s odborníkem
  • 14 dní zdarma na vyzkoušení
  • Audit účtů na srovnávačích s návrhy na zlepšení
  • Párování produktů (analýza spárovanosti ZDARMA)
  • Audit XML feedů + možnost editace XML feedů v Xemelu
  • Cenotvorba (může být na míru podle konkrétní konkurence)
  • Seznam TOP nejprodávanějších položek na Heurece ve vašem segmentu
  • Hlídání kreditu, výpadky feedů, výpadky produktů ve feedech apod.
  • Napojení na API Heureky i Zboží.cz, práce s reporty měření konverzí, sortiment reportem atd. zajišťují aktuální data
  • Vývoj vlastních nástrojů pro správu zbožákové inzerce: online editor XML feedů XEMEL a interní párovací nástroj.
  • Cena balíčku je nastavena dle reálně využívaných služeb od 1 990 Kč/srovnávač

KONTAKT: info@biddingtools.cz

Conviu

Conviu má v rukávu nástroj pro všechny strategie chytrého biddingu, tedy stanovení cen za proklik (CPC) ve zbožových srovnávačích, které vás můžou napadnout. A na každou část sortimentu svého eshopu můžete uplatňovat jiný přístup. Můžete nastavit bidding podle požadované pozice, rozdílu v cenách oproti konkurenci, procenta nákladů z obratu (PNO), marže, skladové dostupnosti, produktů v akci, kategorie/značky/výrobce, topsellerů, dne v týdnu, pro určitou hodinu a vlastně dle jakéhokoliv atributu obsaženého v datech.

Lze biddovat manuálně pro jakýkoliv systém nebo automaticky pro Heureku CZ/SK a Zboží CZ. Díky napojení na API Heureka i API Zboží může automatická optimalizace ceny za proklik pro jednotlivé produkty probíhat až 12x denně, 7 dní v týdnu. Načasovat generování exportu na minuty.

Jeden nástroj na vše - úprava XML, napojení dat od dodavatelů, nastavení biddingu, denní monitoring cen pro celý sortiment pro Vámi zvolenou konkurenci, top produkty, cenotvorba pro eshop.

Conviu je mocný nástroj… a ne každý si na něj troufne sám. Proto nabízíme pomocnou ruku, školení či externí správu.

Co musíte mít při registraci:

  • Certifikát Ověřeno zákazníky
  •  Plnou implementaci Měření konverzí
  • XML feed s ITEM_ID, ale lze dohodnout i jiný způsob předání dat

Výhody:

  • Audit XML feedu a dalších nastavení v administraci zdarma
  • Jeden nástroj na vše - úprava xml (dat), nastavení biddingu, monitoring cen, top produkty, cenotvorba
  • Lze dodat jakýkoliv formát. Lze využít i pro zahraničí a vytvořit jakýkoliv formát exportu. Lze zpracovávat i data od dodavatelů.
  • Nástroj je otevřen individuálním řešením.
  • Nastavení časovače aktualizací pro import i export dat 
  • Možnost nastavení nespočet pravidel a podmínek pro úpravu XML feedu. Včetně spojení dat z více zdrojů.
  • Náhledy aplikovaných úprav/změn. Např. pro párování, nastavení dárků, dopravy zdarma apod. (není třeba úprav ze strany e-shopu ani dalšího nástroje).
  • Možnost párování položek.
  • Možnost pomoci s úpravou XML feedu.
  • Bidding pro zvolenou skupinu produktů, pro kterou se bude algoritmus vyhodnocovat - lze vybrat pomocí pravidel a podmínek. Bidding je napojen na API Zboží.cz  (tj. stále aktuální data)
  • Možnost nastavení různých strategií bidování  např. podle skladové dostupnosti, zaměření na topsellery, nastavení dle kategorie/výrobce/značky až na jednotlivé produkty, pro nastavené PNO, s cílením na určitou pozici, automatické vyřazení neprofitabilních produktů, stanovení min a max CPC.
  • Lze nastavit optimalizaci ceny kliků pro jednotlivé dny a hodiny
  • Přehledné statistiky na denní bázi.
  • Monitoring cen pro zvolenou konkurenci, slouží jako podklad pro cenotvorbu, je možné napojení na interní ERP systém.
  • Možnost cenotvorby a přeceňování produktů na eshopu.
  • Rozsáhlý modul pro nastavení různých alertů (kredit, chybějící data aj.)
  • Pravidelný reporting dle dohodnutých KPI.
  • Audit XML feedu a dalších nastavení v administraci.
  • Individuální konzultace.
  • Lze domluvit i službu ze strany Conviu - úprava XML feedu, párování, nastavení biddingu atd.

KONTAKT: info@conviu.com

Magic Script!

Magic Script! Inteligentní bidovací algoritmus s lidskou kontrolou optimalizuje výkon PPC na Heuréka CZ / SK, Google AdWords, Google Shopping, Zboží. S Magicem dokážete ovládat výkon PPC kampaní pro eshop v 15 zemích na PNO, obrat, marži rozpočet najednou, jako s jedním volantem s možností využití vlastního atribučného modelu Magic Attribution . Magic Script! algoritmus v sobě spojuje rychlost počítače a cit člověka, neboť automatizuje statistiku vyrátavania návratnosti po kliku, ale zároveň nabízí každodenní kontrolu bidding specialistou.

Co musíte mít při registraci:

  • Certifikát Ověřeno zákazníky
  • Feed s ITEM_ID
  • Přístup do administrace a Google Analytics

Výhody:

  • Přepočet ceny kliku 24x denně, 7 dní v týdnu
  • Nabízí přesný bidding na marži z každého produktu
  • 30 dní risk-free zkušební období
  • Šetří kredit, kde nevydělává a vydělávat, kde je prostor vydelávat více
  • Počítá cenu kliku v reálném čase na základě zisku nebo marže z každého produktu
  • Řídí kampaně na základě přesných statistik využitím mechanického učení
  • Možnost řízení Bidding na PNO, marži, měsíční rozpočet najednou
  • Nastavuje bidding na každé klíčové slovo nebo produkt
  • Diferencovaná strategie Bidding na kategorie, značky, konrétne položky
  • Automatické vypínání neúspěšných položek (volitelné)
  • Zahrnuje mechanismus pro testování nových produktů bez historie
  • Optimalizuje ceny kliků podle dní v týdnu, části dne a měsíce
  • Řeší prodejní sezónnost (Vánoce, výprodeje, akce)
  • Pravidelný reporting efektivity a průběžné statistiky
  • V ceně i práce spojená s řízením a kontrolou výsledků
  • Každodenní email / telefonický support
  • Motto: jen efektivní utrácení prostředků na reklamu je cesta k vašemu růstu!​

KONTAKT: start@magicscript.co.uk, +421 915 941 044 

Marketing Tools 

Nabízíme bidovací automat, který sám nastaví optimální CPC dle požadované hodnoty PNO nebo dle jiných ROI dohodnutých s klientem. Efektivitu kampaně dopočítáváme až na úroveň marže produktu. Pomocí vlastního interního nástroje upravíme XML feed pro spárování produktů. Dále nabízíme nástroj na automatické cenové porovnání produktů s Vámi zvolenou konkurencí a také nástroj pro generování top produktů.

Co musíte mít při registraci:

  • Certifikát Ověřeno zákazníky
  • XML feed, ale lze dohodnout i jiný způsob předání dat a o výsledný XML feed se postaráme my

Výhody:

  • Audit XML feedu a dalších nastavení v administraci
  • Automatické nastavení biddingu dle dohodnutých KPI s klientem (PNO, ROI)
  • Určení TOP produktů
  • Vlastní nástroj na úpravu a doplnění XML feedu, např. pro párování, nastavení dárků, dopravy zdarma apod. (není třeba úprav ze strany e-shopu ani dalšího nástroje). Nástroj je otevřen individuálním rešením. 
  • Nastavení zobrazování produktu na požadované pozici
  • Automatická optimalizace CPC pro jednotlivé produkty až 12x denně, dle pravidel - např. podle skladové dostupnosti, zaměření na TOP produkty, nastavení dle kategorie/výrobce/značky až na jednotlivé produkty, automatické vyřazení neprofitabilních produktů
  • Automatické vyhodnocování kampaní
  • Možnost individuálních úprav a reportingu
  • Lidský přístup a dohled odborníkem nad Vaší kampaní. I robot se musí učit.
  • Monitoring cen Vámi zvolenou konkurenci, slouží jako podklad pro cenotvorbu, je možné napojení na interní ERP systém.
  • Individuální konzultace
  • Správa Heureka.cz, Heureka.sk, Zboží.cz 
  • Cena od 3 990 Kč

KONTAKT: info@marketing-tools.cz