Datové přehledy: Hledané fráze na Heurece

Vědět, jaká klíčová slova a fráze jsou vyhledávaná a jaká je jejich úspěšnost, je jedním z klíčových prvků každého výkonově orientovaného inzertního nástroje. Datový přehled o hledání na Heurece vám pomůže identifikovat klíčová slova a fráze, které návštěvníci Heureky vyhledali před odchodem do konkrétní kategorie na Heurece. Díky tomu nezapomenete na žádná důležitá slova a fráze.

Datový přehled obsahuje hledanost za posledních 7 dní daného slova nebo fráze.

Jak přehled hledaných frází využít?

V přehledu se dozvíte:

  • Která klíčová slova návštěvníci použili před návštěvou určité kategorie
  • Která klíčová slova byste měli využít při plánování kampaně v ProductADS

Jak objednat

Přehled si můžete objednat v rozhraní ProductADS, přes svého obchodníka nebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Před vystavením objednávky budeme požadovat toto doplnění:

- od kdy data chcete (k dispozici data od 1. 1. 2019)
- na základě číselníku, jaké kategorie chcete sledovat

Jaká data přehled obsahuje?

ReportId = identifikátor vaší značky na Heurece
Time = časové období, za které data sledujeme
Keyword = hledané klíčové slovo nebo fráze
CategoryId = identifikátor kategorie, do které návštěvník pokračoval po vyhledání klíčového slova
CategoryPath = zařazení kategorie, do které návštěvník pokračoval po vyhledání klíčového slova
SearchTerm = vyhledávaná klíčová slova a fráze
Searches = týdenní hledanost klíčového slova nebo fráze
SuccessIndex =  ukazatel, který zohledňuje počet hledání a kliků do obchodů během návštěvy s hledáním (čím větší index, tím více kliků z hledaného slova je)

Ukázka reportu zde.


Objednat přes e-mail Objednat v ProductADS