Datové přehledy v ProductADS

Nově nabízíme v rozhraní ProductADS následující datové přehledy:
 


Hledané fráze na Heurece - ZDARMA

Vědět, jaká klíčová slova a fráze jsou vyhledávaná a jaká je jejich úspěšnost, je jedním z klíčových prvků každého výkonově orientovaného inzertního nástroje. Datový přehled o hledání na Heurece vám pomůže identifikovat klíčová slova a fráze, které návštěvníci Heureky vyhledali před odchodem do konkrétní kategorie na Heurece. Díky tomu nezapomenete na žádná důležitá slova a fráze.

Datový přehled obsahuje hledanost za posledních 7 dní daného slova nebo fráze.

Přehled si můžete objednat v rozhraní ProductADS, přes svého obchodníka nebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Před vystavením objednávky budeme požadovat toto doplnění:

- od kdy data chcete
- na základě číselníku, jaké kategorie chcete sledovat

Jaká data přehled obsahuje?

ReportId = identifikátor vaší značky na Heurece
Time = časové období, za které data sledujeme
Keyword = hledané klíčové slovo nebo fráze
CategoryId = identifikátor kategorie, do které návštěvník pokračoval po vyhledání klíčového slova
CategoryPath = zařazení kategorie, do které návštěvník pokračoval po vyhledání klíčového slova
SearchTerm = vyhledávaná klíčová slova a fráze
Searches = týdenní hledanost klíčového slova nebo fráze
SuccessIndex =  ukazatel, který zohledňuje počet hledání a kliků do obchodů během návštěvy s hledáním (čím větší index, tím více kliků z hledaného slova je)

Ukázka reportu zde.


Popularita produktů v kategorii

Pro výrobce a značky je důležité sledovat, jak se jejich produktům daří na trhu a právě pořadí produktů v kategorii na Heurece odráží jejich popularitu mezi lidmi. Značka se tedy sledováním tohoto datového přehledu může jednoduše dozvědět, jak se v čase vyvíjí popularita jejich produktů vůči konkurenci a jestli produkty vyskočily na vyšší pozice v kategorii po marketingové kampani. 

Jak to funguje? Řadící algoritmus pracuje s daty z webu Heureky. Data pro zvolené období odrážejí stav v okamžiku generování reportu, které probíhá v nočních hodinách. Cílem je poskytnout jednoduše zpracovatelná data, která jsou dostupná na stránkách Heureky tak, aby s nimi bylo možné snadno pracovat v běžných nástrojích jako je třeba Excel.

Přehled si můžete objednat v rozhraní ProductADS, přes svého obchodníka nebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Před vystavením objednávky budeme požadovat tato doplnění:

- od kdy data chcete
- jak častou aktualizaci dat chcete (měsíčně, týdně, či denně)
- na základě číselníku, jaké kategorie chcete sledovat

Jaká data přehled obsahuje?

ReportId = identifikátor vaší značky na Heurece
Date = datum, pro které jsou statistiky spočítány
ProductId = identifikátor produktu na Heurece
ProductName = název produktu
CategoryId = identifikátor kategorie, ve které je produkt zařazen
CategoryPath = zařazení kategorie v katalogu Heureky, kde je produkt umístěn
PositionInCategory = pořadí produktu v kategorii

Ukázka reportu zde.


Prodeje produktů v e-commerce

Pro management je důležité mít informace. Vědět, které kategorie zboží na trhu rostou, jaké produkty začínají být mezi lidmi populární nebo v jakém cenovém pásmu se pohybují nejprodávanější produkty v dané kategorii. Pokud je manažer schopný tato data porovnat se svými interními daty, může objevit skrytý potenciál a zaměřit své úsilí správným směrem. V reportu Prodeje produktů v e-commerce od Heureky najdete odhady prodejů konkrétních produktů, díky kterému právě takové informace získáte.

Přehled prodejů v e-commerce přináší odhady prodaných kusů konkrétního produktu a není jakkoliv navázán na jednotlivé e-shopy, taková data neposkytujeme a nikdy v budoucnu ani poskytovat nebudeme. Pro přesnost přehledu je zcela zásadní, z jakých zdrojů při jeho propočítávání vycházíme. Započítáváme především data z měření konverzí u produktů. Doplňujícím zdrojem jsou poté statistiky z webu Heureky.  Cílem tohoto přehledu je přinést kvalifikované informace o růstu a poklesu prodejů u konkrétních produktů, jejich cenotvorbě a vzniku nových prodejních příležitostí.

Přehled si můžete objednat v rozhraní ProductADS, přes svého obchodníka nebo nás kontaktujte na obchod@heureka.cz. Před vystavením objednávky budeme požadovat tato doplnění:

- od kdy data chcete
- jak častou aktualizaci dat chcete (měsíčně, týdně, či denně)
- na základě číselníku, jaké kategorie chcete

Jaká data Přehled prodejů v e-commerce obsahuje?

ReportId = identifikátor vaší značky
DataFrom = na Heureka.cz se zobrazují data z českého trhu => CZ
DataFrequency = aktualizace dat (měsíční, týdenní, denní)
Date = datum, pro které jsou statistiky spočítány
ProductId = identifikátor produktu na Heurece
ProductName = název produktu
CategoryId = identifikátor kategorie, ve které je produkt zařazen
CategoryPath = kategorie v katalogu Heureky, kde je produkt umístěn
ProducerName = název výrobce, pokud je evidován v katalogu Heureky
MinPriceHeureka = minimální cena, za kterou byl produkt na Heurece nabízen
MaxPriceHeureka = maximální cena, za kterou byl produkt na Heurece nabízen
AvgPriceHeureka = průměrná cena, za kterou byl produkt na Heurece nabízen
MinPriceSold = minimální cena, za kterou byl produkt aspoň jednou prodán
MaxPriceSold = maximální cena, za kterou byl produkt aspoň jednou prodán
AvgPriceSold = průměrná cena, za kterou byl produkt aspoň jednou prodán
ItemsSold = odhad prodaných kusů produktu
RatingHeureka = procentuální hodnocení produktu v rámci služby Ověřeno zákazníky
ReviewsHeureka = počet recenzí sesbíraných v rámci služby Ověřeno zákazníky
RankInCategoryHeureka = pořadí produktu v kategorii

Ukázka reportu zde.