Bannerová reklama

Využijte bannerovou reklamu na stránkách, které patří mezi nejnavštěvovanější na českém internetu. Na Heurece najdete tyto reklamní formáty:

  • Leaderboard 970x100 px
  • Skyscraper 160x600 px
  • Wallpaper 970x310 px

Technické specifikace reklamních formátů

Flash / Image

  • Podklady prosíme dodejte min. 2 dny předem.
  • Obrázek nebo Flash ve správné velikosti požadovaného formátu a s kontrastním ohraničením okraje 1 px.
  • Datová velikost kreativy by neměla přesáhnout 50Kb, výjimečně může být větší, max. však do 80 Kb.
  • Akceptujeme komprimované obrázky typu JPG, JPEG, GIF, PNG a filmy typu Flash SWF.
  • Logo inzerenta nesmí být umístěno v banneru Leaderboard (TOP) na levé straně, tedy nad logem Heureka.

Definice skriptů

Pro naše pozice platí pravidla Sdružení pro internetovou reklamu. Podrobnosti najdete zde.

Definice prokliku FLASH

ActionScript 2:

on (release) {
if (!_root.clickthru && _root.clickTag) {
_root.clickthru = _root.clickTag;
};
if (!_root.clickTarget) {
_root.clickTarget = “_blank“;
};
getURL (_root.clickthru, _root.clickTarget);
}

ActionScript 3:

var clickT:Object = root.loaderInfo.parameters;
var Adbutton = root.AdbuttonJmeno; //plna cesta k objektu tlačítka
if (!clickT.clickthru && clickT.clickTag) {
clickT.clickthru = clickT.clickTag;
};
if (!clickT.clickTarget) {
clickT.clickTarget = “_blank“;
};
Adbutton.addEventListener(MouseEvent.CLICK, AdClick);
function AdClick (e:MouseEvent) {
navigateToURL (new URLRequest(clickT.clickthru), clickT.clickTarget);
}

Banery ve formátu HTML5

Jedná se o HTML fragment, který bude vložen do stránky pomocí iframe a může obsahovat HTML, CSS i JavaScript.

Interaktivita a animace v rámci kreativy může být dosažena například pomocí CSS transitions, popřípadě pomocí změny stylů řízené JavaScriptem. Animaci pomocí technologie canvas nedoporučujeme, kvůli nutnosti pevného rozměru canvasu.

Datová velikost HTML včetně případných médií by neměla přesáhnout 80Kb. Média mohou být načítána i z externích zdrojů za předpokladu, že nenarušují bezpečnost uživatele a nejsou jakkoliv explicitní. V opačném případě si vyhrazujeme právo banner odmítnout či vypnout.

Správnost zobrazení v jednotlivých majoritních prohlížečích zajišťuje výrobce!

HTML5 bannery se testují v těchto prohlížečích:

  • Internet Explorer (10)
  • Mozilla Firefox (19)
  • Google Chrome (25)
  • Safari (6)

Definice prokliku

Měření prokliků je realizováno přes níže uvedený javascriptový kód za předpokladu, že veškeré anchory (tag a elementy) mají nastavený atribut „href“. Tento kód je nutno vložit před uzavírací tag </body>.Target odkazů nemusí být nastaven a je dodatečně nastavován proklikovým skriptem defaultně na „_blank“.

JavaScript

<script type="text/javascript">      

eval(function(p,a,c,k,e,r){e=function(c){return(c<a?'':e(parseInt(c/a)))+((c=c%a)>35?String.fromCharCode(c+29):c.toString(36))};if

(!''.replace(/^/,String)){while(c--)r[e(c)]=k[c]||e(c);k=[function(e){return r[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c--)if(k[c])p=p.replace

(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c]);return p}('j h(){2 a=y.p.5.3(\'#\')[0].3(\'?\');4(f a[1]===\'o\')7 m;u a=a[1];2 b=a.3(\'&\');2 c={};g(2 i=

0;i<b.l;i++){2 s=b[i].3(\'=\');4(!/9/8.6(s[0].e()))q;c[s[0]]=r(s[1]);4(/\\d/8.6(s[0].e()))t=k};7 c};(v=j(){2 a=h();2 b=w.x(\'a\');g(2 n z b){4(f b[n

]===\'A\')b[n].5=a.9+b[n].5;b[n].B="C"}})();',39,39,'||var|split|if|href|test|return|ig|clickthru|||||toLowerCase|typeof|for|urlVars||function|true|length|false||undefined|location|continue|

decodeURIComponent||multiClick|else|setClicks|document|getElementsByTagName|window|in|object|target|_blank'.split('|'),0,{}))</script>

 

Aktuální ceník ve formátu Adobe PDF je ke stažení zde.

E-shopy

Není váš e-shop na Heurece dostatečně vidět? Zviditelněte jej prostřednictvím našich nástrojů a vytěžte ze spolupráce maximum:

  • PPC režim
  • Box doporučovaných obchodů v detailech produktů
    • Na základě bidovacího systému se můžete zvýraznit na nejviditelnější pozici, v boxu doporučovaných obchodů určeném maximálně pro čtyři e-shopy.
    • Co je k tomu potřeba? Mít certifikát Ověřeno zákazníky, co nejlepší hodnocení, konkurenceschopnou cenu, vynikající dostupnost produktu a být zapojený do bidovacího systému.

Značky

Značkám nabízíme v rámci projektu Koutek značky speciální microsite, která na Heurece prezentuje kompletní sortiment produktů na jednom místě. Výhodou je možnost upozornění na novinky nebo nejprodávanější produkty značky. Navíc podporuje vnímání, znalost a loajalitu ke značce. Značky dále mohou označit své ověřené prodejce certifikací Autorizovaný prodejce.

Příprava Koutku značky:

  • pro přípravu Koutku značky je nejprve třeba stáhnout PSD šablonu
  • PSD šablona obsahuje pozice pro TOP banner o velikosti 991x400px a zároveň pro pozadí
  • pro TOP banner (991x400px) jsou možné až 4 slidy které mohou mít separátní prokliky
  • slidy je možné pouštět v předem určeném časovém intervalu

Hotovou šablonu PSD je třeba dodat min. 2 dny před spuštěním Koutku. Prosíme o celou PSD šablonu, nikoliv vyexportované obrázky.

Nyní také nabízíme ProductADS pro přehled značek o jejich top kategoriích, top produktech, aktuálním vývoji všech produktů apod. Tento nástroj může sloužit zejména k ještě většímu zviditelnění značky na speciálních formátech Heureky. Pozice zapojených produktů lze ovlivnit prostřednictvím bidovacího systému.

 

Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz a Nejlepsiceny.cz

Ostatní cenové srovnávače produktů a vyhledávače zboží ze skupiny Naspers, které nabízí podobné služby jako Heureka.cz. Jde o jednodušší a rychlejší verze vyhledávání produktů a porovnávání cen.

Návštěvnost a zobrazení serverů za říjen 2013:

Srovnanicen.cz 795 417 RU, 5 424 152 PV

Seznamzbozi.cz 192 529 RU, 910 134 PV

Nejlepsiceny.cz 180 895 RU, 919 080 PV