Tiskové zprávy

Deset tisíc ročně už nechá na internetu každý druhý Čech aktivní na internetu

28.02.2014

Utratit v e-shopech ročně deset tisíc korun, to se u internetových uživatelů stává „samozřejmostí“. Alespoň deset tisíc korun ročně totiž nechá za online nákupy každý druhý Čech aktivní na…

Servis v e-shopech hodnotí kladně 67 % Čechů na internetu, v kamenných obchodech jen 43 %

13.02.2014

Češi, kteří jsou aktivní na internetu, jsou se službami e-shopů spokojenější než se službami, které nabízí kamenné obchody. Zatímco e-shopy plní očekávání 67 % zákazníků, se službami kamenných…

Češi se vrhají na novoroční předsevzetí, pomocníky nakupují na internetu

13.02.2014

Mezi oblíbené novoroční předsevzetí patří – vedle tradičního skoncování s kouřením – také odhodlání shodit nějaké to kilo navíc. Nový rok je ideálním startem nových odhodlání. Těsně po Novém…

Silvestr bez alkoholu? Jen každý sedmý Čech

07.01.2014

Pouze 15 % Čechů aktivních na internetu neoslavilo konec roku žádnou skleničkou alkoholu. Zbytek, alespoň mírně, příchod nového roku oslavil. Alkohol jsme také kupovali na internetu – po…

Heureka spouští novou kampaň

06.01.2014

Po dlouhé době se v rozsáhlé outdoorové kampani představí nákupní rádce Heureka.cz. Kampaň začíná běžet koncem října, objeví se v metru, na bigboardech, CLV a plachtách ve všech velkých městech…

Téměř 10 milionů ušetřili zákazníci při Dni dopravy zdarma

06.01.2014

Druhý ročník úspěšné akce, kterou pořádá nákupní rádce Heureka.cz, přilákal k nákupu na internetu opět více zákazníků. Během „Dne dopravy zdarma“, do kterého se letos zapojilo 926 e-shopů,…

Povánoční výprodeje vypukly naplno, pozor na falešné slevy

27.12.2013

Stejně jako v kamenných obchodech, také v e-shopech v nejbližších dnech vypuknou povánoční výprodeje. Některé obchody začaly slevovat ještě před Vánoci, další se na to chystají v následujících…

Zhodnocení roku 2012 a výhled na rok 2013 na českém e-commerce

22.12.2013

Letos jsme založili více menších a středních e-shopů než velkých nákupních galerií, nejvíce jich bylo s knihami. Přes internet jsme již tradičně nejčastěji nakupovali elektroniku, opět jsme se…

Heureka.cz zobrazuje zákazníkům přehled reálných slev

21.12.2013

Ve své povánoční kampani se nákupní rádce Heureka.cz zaměřuje na pravdivé zobrazování výprodejových slev e-shopů. Pro zákazníky je připravena speciální stránka vyprodej.heureka.cz, na které jsou…

Před Vánoci rostou prodeje pyrotechniky na internetu dvanáctinásobně

21.12.2013

Stejně jako u ostatního zboží, také pyrotechniku se Češi naučili nakupovat na internetu. Právě v těchto dnech zájem o pyrotechniku na internetu vrcholí. Prodeje zábavní pyrotechniky stoupají…

první | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | poslední