Tiskové zprávy

ShopRoku 2014: Absolutním vítězem Ceny kvality je Alza.cz

09.10.2014

  Uživatelé nákupního portálu Heureka.cz zvolili vítěze šestého ročníku soutěže ShopRoku 2014. Cenu popularity získal s největším počtem hlasujících internetových uživatelů e-shop…

Akce ShopRoku zná řečníky, vstupenky jsou již v prodeji

30.09.2014

  Odborná konference ShopRoku meeting, jejíž součástí je vyhlášení výsledků soutěže o nejoblíbenější e-shop na českém internetu ShopRoku 2014, už zná své řečníky. Na akci, která se koná 9.…

10 miliónů produktů, nejvíce na jednom místě na českém internetu, Heureka jde vstříc zákazníkům

30.09.2014

  10 miliónů produktů naleznou zákazníci na nákupním portálu Heureka.cz na jednom místě. Posilování obsahu je dlouhodobě jedním z pilířů Heureky. Dalšími strategickými oblastmi  jsou také…

Novým marketingovým ředitelem Heureky je Daniel Blažek, přichází z Mafry

04.09.2014

  V čele marketingu nákupního rádce Heureka.cz působí od konce srpna Daniel Blažek. Kromě marketingových aktivit Heureky na českém trhu se bude starat také o Slovensko.    Ze své…

E-commerce dál roste, za první pololetí utratili internetoví zákazníci v e-shopech 29 miliard

28.08.2014

Obliba internetového nakupování stále roste. V prvním pololetí tohoto roku vzrostl odhadovaný obrat o 10 procent na celých 29 miliard. Ve stejném období v loňském roce to bylo 26,7 miliardy.…

Na online nakupování se musí chytře, radí Heureka v nové kampani

25.08.2014

Kampaň postavenou na praktických radách a vychytávkách do běžného života uvede 25. srpna nákupní rádce Heureka.cz. S hravými vizuály, na kterých jsou znázorněny zlepšováky, které pomohou…

Zákazníci sdílí zkušenosti s online nákupy čím dál častěji, ohodnotí už téměř každý třetí nákup

15.08.2014

Hodnocení a recenze internetových uživatelů získávají při rozhodování o nákupu stále větší důležitost. Počty hodnocení a recenzí internetových obchodů rostou, jen za letošní půlrok již zákazníci…

Začalo hlasování o nejoblíbenější e-shop, ShopuRoku 2014 odstartoval

05.08.2014

Další ročník soutěže mezi českými e-shopy, ShopRoku 2014, vstupuje do hlasovací fáze. Ta trvá od 1. srpna do 30. září a během ní mohou zákazníci aktivně podporovat své oblíbené e-shopy. Veškeré…

Trendem jsou platby na místě osobního odběru

11.07.2014

Zájem o platbu na dobírku českých e-shopech dlouhodobě klesá. I když se jedná stále o nejrozšířenější způsob platby mezi českými zákazníky, aktuálně ji v českých e-shopech využívá méně než dvě…

Heureka vybrala agenturu pro podzimní kampaň, tendr vyhrálo Prague Bistro

03.07.2014

Nákupní portál Heureka vybral koncem června kreativní agenturu, která se postará o realizaci chystané podzimní kampaně. Z pěti oslovených agentur nakonec svým konceptem nejvíce zaujala pražská…

první | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | poslední