Začalo hlasování o nejoblíbenější e-shop, ShopuRoku 2014 odstartoval 

Další ročník soutěže mezi českými e-shopy, ShopRoku 2014, vstupuje do hlasovací fáze. Ta trvá od 1. srpna do 30. září a během ní mohou zákazníci aktivně podporovat své oblíbené e-shopy. Veškeré informace o soutěži jsou dostupné na adrese www.shoproku.cz. Soutěž pořádá již šestým rokem nákupní rádce Heureka.

Do soutěže o hlasy internetových uživatelů, a vítězství v Ceně popularity, se může zapojit jakýkoliv e-shop. Internetoví uživatelé mohou prostřednictvím hlasovacích bannerů udělit hlas až třem oblíbeným e-shopů. Vítězem se stane ten, který nasbírá nejvíce hlasů. 

O účast v soutěži je každoročně větší zájem, i jak ze strany e-shopů, i ze strany zákazníků. „Rostoucí oblibu soutěže a zájem o hlasování podporuje současný trend, kdy lidé stále častěji e-shopy po nákupu hodnotí a recenzují, a sami tak přispívají k rozlišení těch kvalitních a spolehlivých. Ohodnocen je téměř každý třetí nákup,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heuerka a dodává: „Se sílící oblibou soutěže letos očekáváme, že se zdvojnásobí počet hlasů udělených v Ceně popularity.“

Soutěž ShopRoku pořádá nákupní rádce Heureka ze skupiny Naspers. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma. Veškeré informace jsou dostupné na stránkách soutěže www.shoproku.cz.