Na online nakupování se musí chytře, radí Heureka v nové kampani

Kampaň postavenou na praktických radách a vychytávkách do běžného života uvede 25. srpna nákupní rádce Heureka.cz. S hravými vizuály, na kterých jsou znázorněny zlepšováky, které pomohou usnadnit život v obvyklých situacích, se představí nejen v outdooru, ale po delší době také v televizi. 

Kampaň znázorňuje předměty denní potřeby, které, při správném nápaditém použití, mohou zjednodušit život. Zjednodušení běžných činností je pak připodobněno jednoduchému nakupování na internetu. „Hlavním cílem kampaně je ukázat zákazníkům chytré nakupování – možnost porovnat si na Heurece cenu, přečíst si recenze a hodnocení zákazníků, srovnat si zboží podle zadaných parametrů. Zákazník má zároveň možnost nákup uskutečnit přímo na Heurece prostřednictvím funkce Košík,“ vysvětluje Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.

Série hravých videí a vizuálů představuje jednotlivé vychytávky, například vkládání čajových pytlíků do bot proti zápachu, zvuk domácích spotřebičů, který ukonejší brečící dítě nebo plato od vajíček jako podložka pro notebook, aby se nepřehříval. 

„Klíčové pro nás budou televizní spoty na Primě a maximální využití videí na iPrimě, Youtube a Streamu. Kampaň poběží také v outdooru, především v metru, na CLV a na bigboardech. Samozřejmostí jsou rozsáhlé bannerové plochy napříč všemi zpravodajskými servery,“ doplňuje Tomáš Braverman.

Kreativní část kampaně zpracovala a realizuje agentura PragueBistro, o nákup médií se postarala Allegro Group Media.