Heureka vybrala agenturu pro podzimní kampaň, tendr vyhrálo Prague Bistro

Nákupní portál Heureka vybral koncem června kreativní agenturu, která se postará o realizaci chystané podzimní kampaně. Z pěti oslovených agentur nakonec svým konceptem nejvíce zaujala pražská agentura Prague Bistro.

Prvního kola výběrového řízení se zúčastnily agentury Prague Bistro, Loosers, 2Fresh, Konektor a Comtech, do užšího finále se pak dostaly tři. „Každá z agentur přišla s osobitým a životaschopným konceptem. Nakonec jsme se ale rozhodli pro Prague Bistro, jejichž návrh nás přesvědčil svou originalitou a skvělou variabilitou,“ sděluje Kryštof Kodl, marketingový manažer Heureky. V minulosti již agentura Prague Bistro navrhla pro Heureku nové logo.

Kampaň, jejímž cílem bude především zvýšit povědomí o možnosti nákupu přímo na Heurece, startuje na konci srpna a Heureka se po třech letech představí mimo jiné i v televizi.