Den dopravy zdarma bude jedním z nejsilnějších dnů vánoční sezóny

Ve středu 18. listopadu od 12 hodin odstartuje rekordní čtvrtý ročník úspěšné akce „Den dopravy zdarma“. Do akce je nyní zapojeno už téměř 1 500 e-shopů a počet objednávek během jediného dne se může vyrovnat nejsilnějším prodejním dnům vánoční sezóny. „Den dopravy zdarma“ podporuje nákupní portál Heureka.cz.

„Vánoční nákupy začínají na internetu pozvolna v průběhu celého listopadu a vrcholí zhruba dva týdny před Vánoci. Díky rekordní účasti e-shopů z různých segmentů zboží očekáváme, že z pohledu počtu objednávek bude letošní Den dopravy zdarma jedním z klíčových dnů vánoční sezóny,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz. 

Pro zákazníky je doprava zdarma zajímavým benefitem nejen před Vánoci. „Naším cílem je umožnit zákazníkům nákup dárků na internetu s předstihem a dopravou zdarma v době, kdy mají e-shopy dostatečné skladové zásoby. Díky rekordnímu počtu e-shopů si mohou zákazníci vybrat zboží z širokého sortimentu zboží ve velkých nákupních galeriích ale i u specializovaných prodejců,“ shrnuje hlavní cíle akce Tomáš Braverman z Heureky, a dodává: „V rámci tohoto dne mohou zákazníci nakupovat s dostatečným předstihem a bez obav v důvěryhodných e-shopech, protože do akce mohou být zapojeny jen e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky.“ Všechny e-shopy zapojené do akce budou v jejím průběhu označeny ikonkou Doprava zdarma, aby je zákazníci snadno poznali

Letošní čtvrtý ročník akce startuje ve středu 18. listopadu ve 12 hodin a končí 19. listopadu ve 12 hodin. Stejná akce se podruhé koná také na Slovensku. 

V loňském roce zákazníci utratili v zapojených e-shopech téměř 210 miliónů korun a ušetřili na dopravném přes 12 miliónů korun. „Během dne dopravy zdarma v loňském roce počet přepravených zásilek dvojnásobně vzrostl a téměř všechny balíčky jsme zákazníkům doručili do druhého pracovního dne," uvádí Ondřej Vaňha, Sales & Marketing Director DPD CZ a dodává: „DPD dlouhodobě přináší svým zákazníkům služby, které jim zpříjemní a ulehčí online nakupování. Jsme velmi rádi, že se již po čtvrté můžeme účastnit této zajímavé akce a podpořit tak ještě více trh e-commerce v České republice.”

Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny, naleznou zákazníci na adrese www.dendopravyzdarma.cz. Partnerem akce je doručovací společnost DPD.

Inspirací pro „Den dopravy zdarma“ je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech. Letos bude probíhat už osmý ročník, každoročně se tato akce setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.