Čtvrt miliardy. Tolik Češi utratili během prvních letních Dnů dopravy zdarma 

23. srpna 2018 - 836 e-shopů se zapojilo do uplynulých Dnů dopravy zdarma, které se konaly poprvé v létě. Čeští zákazníci během nich nechali v košících e-shopů čtvrt miliardy korun. Nejčastěji se nakupovaly mobilní telefony,  velké a malé spotřebiče do domácnosti, módní doplňky a také kola a vybavení pro cyklistiku. Do akce se zapojily e-shopy jako Mall.cz, T.S Bohemia, Pilulka, Kasa.cz nebo Okay Elektro. Letní Dny dopravy zdarma jsou už sedmým pokračováním akce, kterou zaštiťuje nákupní rádce Heureka.cz. 

„Obrat obchodů zapojených do letní akce Dny dopravy zdarma se vyšplhal na 245 milónů korun, tedy bezmála čtvrt miliardy. Na dopravě zákazníci ušetřili v rámci akce přes 13 miliónů korun,“ prozrazuje výsledky akce Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního rádce Heureka.cz a pokračuje: „Vzhledem k tomu, že online nákupům obecně léto příliš nepřeje, dopadla akce dobře. Možnost nakoupit v ověřených e-shopech s nulovou dopravou zákazníci využili.“ 

Kromě mobilních telefonů nakupovali Češi malé i velké bílé spotřebiče. „Oblíbeným sortimentem byly také módní doplňky nebo hračky, hodně se nakupovalo také vešekré vybavení pro cyklisty – od jízdních kol po doplňky a vybavení,“ říká Jan Kriegel z Heureky. 

Celkové výsledky jsou dostupné na webu akce