Akce ShopRoku zná řečníky, vstupenky jsou již v prodeji

 
Odborná konference ShopRoku meeting, jejíž součástí je vyhlášení výsledků soutěže o nejoblíbenější e-shop na českém internetu ShopRoku 2014, už zná své řečníky. Na akci, která se koná 9. října 2014 v prostorách klubu SaSaZu, vystoupí například Vilém Rubeš z Elite Solutions, Václav Liška z jihoafrického Naspers nebo zástupce českého Facebooku v Dublinu Peter Podolinský. Vstupenky na akci jsou již v prodeji na webu akce. Soutěž pořádá nákupní rádce Heureka.cz.
 
Konference ShopRoku meeting se koná při příležitosti vyhlašování výsledků soutěže ShopRoku 2014. Jedná se o akci, která je určena primárně pro majitele a provozovatele e-shopů a e-commerce specialisty. Ti se dovědí nejnovější trendy internetového obchodování, tipy pro úspěch v e-commerce a vyslechnou zajímavé případové studie.
 
Po dlouhé době se veřejnosti představí Václav Liška. Zakladatel Aukra nyní působí jako CEO segmentu online cenových srovnávačů pro střední a východní Evropu v jihoafrickém Naspers. O celkovém stavu české e-commerce a trendech v online nakupování promluví ředitel Heureky Tomáš Braverman, který zároveň poodhalí první odhady obratu českých internetových obchodů pro letošní rok.
 
Jedním z hlavních přednášejících bude také Vilém Rubeš z Elite Solutions, který promluví o tom, kolik konkurenčních značek udrží v hlavě dnešní internetový zákazník. Peter Podolinsky, Client partner z českého Facebooku ukáže praktické rady pro využití Facebooku jako prodejního nástroje. Rozvoj e-commerce z pohledu platebních systémů představí Marcel Gajdoš ze společnosti Visa Europe, dalším řečníkem bude Ladislav Trpák z internetového obchodu Zoot. Dále promluví například Karel Pěnka, Obchodní ředitel Uloženky, jehož hostem bude Jakub Kohák a také Tomáš Čupr, který bude mluvit o fenoménu jídla online. 
 
Seznam řečníků a přednášejících je dostupný na stránkách ShopRoku Meeting v sekci Řečníci. Předprodej vstupenek na akci je zahájen na stránkách ShopRoku Meeting anebo na serveru Ticketon.