10 miliónů produktů, nejvíce na jednom místě na českém internetu, Heureka jde vstříc zákazníkům

 
10 miliónů produktů naleznou zákazníci na nákupním portálu Heureka.cz na jednom místě. Posilování obsahu je dlouhodobě jedním z pilířů Heureky. Dalšími strategickými oblastmi  jsou také mobilní nákupy, Heureka proto zapracovala na mobilní verzi svého webu a aktualizovala aplikace pro Android a Windows Phone, spuštění pro platformu iOS bude následovat v průběhu podzimu. Další novinkou je také změna a vylepšení podmínek programu Garance nákupu.
 
V rámci strategických oblastí se Heureka.cz zaměřuje právě na rozvoj obsahu, který je dlouhodobě jedním z pilířů Heureky. „Největší internetový obchod nabídne zákazníkům zhruba sto tisíc produktů, v našem katalogu je možnost prohlédnout si jich přes 10 milionů. Je to nejvíce na jednom místě na českém internetu,“ vysvětluje Martin Slavík, produktový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Připravují se také změny v samotném zobrazování produktů a zpřehledňuje se a zkvalitňuje kontextové menu, například nabídka příslušenství a podobně. 
 
Garantované nákupy v Košíku
Další důležitou perspektivou jsou také práce na vylepšování nákupního Košíku. Cílem Heureky je nabídnout zákazníkům možnost zakoupit si rychle jakékoliv zboží z jakéhokoliv kvalitního e-shopu v Česku, beze strachu o svoje peníze díky Garanci nákupu, kterou Heureka poskytuje. „Díky bezkonkurenční šíři sortimentu a možnosti garantovaného nákupu se Heureka stává největším nákupním portálem v České republice,“ shrnuje Martin Slavík. V rámci programu Garance Heureky totiž zákazníci mohou mít jistotu, že zboží dorazí v pořádku, nepoškozené, včas a za cenu, za kterou bylo v Košíku nabízeno. V opačných případech nebo v případě reklamací vyřizuje odškodnění a veškeré záležitosti za zákazníka přímo Heureka.
 
Mobile segment je strategickou prioritou
Dlouhodobou strategickou prioritou Heureky je segment m-commerce. V rámci něj došlo k absolutní obnově mobilního webu m.heureka.cz, který nyní mimo jiné nabízí i nákup přímo na Heurece prostřednictvím Košíku. „To, že jsme s vylepšením mobilního webu šli správným směrem, dokládají čísla. Čtvrt roku od uvedení nového mobilního webu jsme zaznamenali nárůst návštěvnosti z mobilních zařízení o sto procent, a aktuálně tvoří mobilní přístupy už přes pětinu celkové návštěvnosti na Heurece,“ říká Martin Slavík a dodává: „I když od jeho spuštění sledujeme dvojnásobné nárůsty objednávek a obratu uskutečněného přes mobilní zařízení v Heureka Košíku, neustále na vylepšování mobilních služeb pracujeme. A to nejen v Čechách, ale i na Slovensku, kde jsou mobilní nákupy ještě větším trendem, než u nás,“ doplňuje Martin Slavík. Podle něj je však důležité, aby na svých mobilních verzích zapracovaly také e-shopy, kompletní mobilní verzi webu má zatím k dispozici zhruba pětina e-shopů. 
 
Kromě mobilního webu probíhají také aktualizace mobilní aplikace Heureky, která je dostupná pro všechny operační systémy. Aplikace nabízí zákazníkovi veškerý komfort nákupu na klasickém počítači, možnost filtrování produktů podle parametrů, řazení podle ceny nebo uložení k oblíbeným položkám. „Navíc, aplikace obsahuje také čtečku čárových kódů, díky níž zákazník snadno porovná cenu zboží přímo v kamenném obchodě s cenou zboží na internetu,“ doplňuje funkce aplikace Martin Slavík z Heureky. 
 
V souvislosti s tím také Heureka pracuje na projektu Obchody poblíž, která pomocí geolokačních nástrojů ukáže zákazníkovi nejbližší kamenné prodejny mající v nabídce zboží, které zákazník aktuálně vyhledává. „Je to další krok, který dokládá mazání bariér mezi klasickými a internetovými nákupy,“ doplňuje Martin Slavík.