Během Dne dopravy zdarma uskutečnili zákazníci přes 150 000 objednávek

V průběhu čtvrtého ročníku akce Den dopravy zdarma uskutečnili zákazníci přes 150 000 objednávek, což je o 13 % více než v loňském roce. Do letošního ročníku se zapojilo rekordních 1 546 e-shopů a jejich obrat přesáhl 211 miliónů korun. Akci pořádal nákupní portál Heureka.cz, díky této akci ušetřili zákazníci na dopravě přes 13 miliónů korun.

„Akce opět potvrdila, že mezi zákazníky je doprava zdarma vítaným benefitem. Počet objednávek přesáhl hranici 150 000 a z tohoto pohledu se jedná o jeden z klíčových dnů vánoční sezóny, který naplno odstartoval nakupování vánočních dárků,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz a pokračuje: „Meziročně vzrostl počet objednávek během těchto 24 hodin o 13 % procent.“ Zákazníci opět nejčastěji nakupovali v segmentu s elektronikou a bílým zbožím, oblíbené ale bylo také vybavení pro dům a zahradu nebo dětské zboží. Často se nakupovala také kosmetika. 

Letošního ročníku akce se zúčastnil rekordní počet e-shopů, konečný stav byl 1 546 zapojených e-shopů. „Celkový obrat zapojených obchodů opět vzrostl a překročil hranici 211 miliónů korun,“ potvrzuje výsledky Tomáš Braverman z Heureky. Celkově činila úspora zákazníků za dopravné téměř 13,5 miliónu korun. 

Souběžně s akcí v Česku se Den dopravy zdarma konal již podruhé také na Slovensku, a i tam se jednalo o ročník s rekordní účastí e-shopů, zapojilo se jich téměř 500. „Na Slovensku vzrostl počet zapojených e-shopů téměř dvojnásobně, vzrostl také počet objednávek i celková úspora zákazníků,“ říká Tomáš Braverman.