Tomáš Braverman

Ten nejvyšší (CEO Heureka.cz)

Právoplatným Heurečanem se Tomáš stal v polovině roku 2013. Ze své pozice nejvyššího se stará o hladký chod celé Heureky a jeho hlavním cílem je Heureku dál strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu.

Před svým nástupem působil a sbíral potřebné zkušenosti v oblasti e-commerce na pozici Šéfa pro zahraničí ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz, Hej.sk atd.

Když zrovna Tomáš nevelí v Heurece, snaží se velet v kuchyni, aktivně sportuje anebo si dopřává dobrá jídla. A všechny tyto aktivity nejraději provádí se svou úžasnou rodinou.


Daniel Blažek

Hlavní markeťák (Marketing Director)

Dan působí na pozici marketingového ředitele od září 2014. Je zodpovědný za propagaci a komunikaci, která by měla podpořit kontinuální růst Heureky. Před příchodem do firmy působil na marketingových pozicích v mediální skupině Mafra a v Seznam.cz.

Dan je duší sportovec, kromě basketbalu, který hraje závodně, se věnuje v podstatě všem sportům. Mimo to je hlavní náplní jeho volného času jeho francouzský buldoček Lola.


Alexandra Čermáková

Ředitelka kvalitního obsahu na Heurece (Content Director)

Alex pracuje pro Heureku od jejího začátku, v kancelářích ji můžete letos potkávat už desátým rokem. Stála u zrodu Contentového oddělení a produktový katalog je její další dítko.

Dříve sbírala nejen jazykové zkušenosti v irském Corku a poté pracovala jako manažér projektu pro Evropský sociální fond.

Miluje anglický humor, skandinávskou kinematografii, absurdní dramata a Janis Joplin. Jejími velkými koníčky jsou nové technologie, cestování, vaření a rodina.


Jan Kriegel

Hlavní s(a)porťák (Customer Support Director)

V Heurece pracuje Honza od roku 2012 a původně se z pozice Account Managera pro VIP e-shopy posunul na pozici Customer Support Directora. Honza má na starosti obchodní model Heureka Košíku, zákaznickou podporu včetně call centra a podporu pro e-hopy. Zastřešuje také hodnotící službu Ověřeno zákazníky a akce typu Den dopravy zdarma.

Před Heurekou pracoval mimo jiné jako Account Manager ve společnosti zabývající se ERP systémem SAP, nebo Obchodní manažer ve firmě na výrobu BIO nafty.

Mimo pracovní dobu si rád zahraje na bicí v poprockové kapele, rád si zaběhá v přírodě nebo si pustí dobrý film.


Lukáš Putna 

Šéf vývojářů (Development Director)

Služebně nejmladším členem vedení Heureky se stal v červenci 2017 Lukáš Putna. Do Heureky přišel z obdobné funkce, kterou zastával v Seznamu. V nové pozici by rád sjednotil technologický směr s produktovou vizí Heureky. Lukáš je zastáncem agilních metodik vývoje a touto cestou povede i svůj nový tým. Ten by rád i nadále rozšiřoval a sblížil s ním i ostatní oddělení v Heurece.

A jak tráví Lukáš volný čas? Rád si popovídá s přáteli při popíjení vlastního piva, o jehož domácí výrobu se zajímá. Občas sáhne i po skleničce kvalitního vyzrálého rumu, na který si potrpí. Mnohem častěji ho však potkáte na nějakém sportu - ať už v sedle horského kola nebo se skvošovou raketou v ruce.


Viktor Tecl

Ředitel obchoďáků (Sales Director)

Viktor působí jako člen Heureky od roku 2012, již předtím však s Heurekou úzce spolupracoval, když vedl AdMarket, který působil jako mediální zastupitelství serverů ze skupiny Allegro Group, včetně Heureky. Viktor zastává v Heurece pozici šéfa obchodního oddělení, na starosti má všechno, co se týká prodeje online reklamy, ProductADS a spolupráce s největšími e-shopy v ČR a SR včetně obchodní spolupráce s dalšími významnými partnery Heureky.

Své zkušenosti sbíral jak v menších a středních firmách (například Radio Vox, Vltava-Labe Press, Bison a Rose, Dorland), tak v nadnárodní korporaci (TO2).

Ve svém volném čase Viktor rád sportuje, projede se na motorce nebo jen tak relaxuje, třeba při dobré hudbě.


Pavla Tomsová

Šéfka PíáRka a provozu (PR and Operations Director)

V Heurece Pavla působí od června 2014, šéfkou oddělení PR a Operations se stala v lednu 2016. Spolu se svýmy týmy se stará o nábor nováčků a o to, aby se stávající Heurečani měli dobře a vše fungovalo. Kromě toho také zašťiťuje komunikaci a komunikační strategii celé Heureky. Cenné zkušenosti Pavla načerpala například v Nokii, kde šest let působila jako marketingová ředitelka pro Českou republiku a Slovensko. 

Pavla miluje bike a volné chvíle tráví v sedle. Kromě toho ráda ochutná a ocení dobré víno, ne nadarmo je sommeliérkou. Hodně cestuje a tak trochu ujíždí na technologiích.

 

 

 

 

 

 

... a my jsme Heureka!