Oddělení v Heurece

Produkt

Produktové oddělení se stará o to, jak celá Heureka v České a Slovenské republice funguje. Hledáme nejjednodušší cestu jak ke koncovému uživateli, tak i e-shopům a výrobcům. Cílem "produkťáků” je, aby se uživatelé vyznali v tom, jak nejlépe nakoupit na internetu a hlavně pro ně nakoupování na Heurece byla zábava.

Jak produktové oddělení funguje?

Produktové oddělení vytváří společně s ostatními odděleními produktovou strategii. Definuje cíle a na tomto základu potom vytváří a spravují jednotliví Product Owneři roadmapu, tedy seznam priorit, které nás čekají. Každý Product Owner zodpovídá za svoje projekty a snaží se je spravovat a odbavovat co nejlépe a nejrychleji společně s týmem Developerů. Role Product Ownere je jedna z nejtěžších v každé firmě, protože je na něj vyvíjen tlak stran všech oddělení a je pouze na něm, aby určil prioritu úkolů. Toto ovšem musí umět řádně zdůvodnit a vykomunikovat, vždy je totiž mnohem větší poptávka, než se reálně stíhá odbavit. Součastí týmu jsou také experti na SEO, UX apod.

 

Zákaznický servis

Primárním úkolem oddělení je podpora pro e-shopy a starost o obchodní model Heureka Košíku.

Zajišťujeme kompletní podporu zákazníkům nakupujícím přes Košík přímo na Heurece, aktivně oslovujeme obchody, které splňují naše požadavky, aby se zapojily do modelu Košíku a s těmi zapojenými dále spolupracujeme. Dále kontrolujeme data, která nám e-shopy předávají (cena, dostupnost produktů, správné fungování služby Ověřeno zákazníky či podezřelé recenze na Heurece).
 

Obchod

Obchodní oddělení je odpovědné za příjem z reklamy a stará se o nejvýznamnější obchodní partnery a e-shopy, které působící na Heurece.

Obchodní oddělení zajišťuje?

  1. Příjmy z reklamních aktivit od:
    1. přímých klientů;
    2. mediálních agentur:
    • bannery
    • značky (ProductAds, Koutek značek);
  2. key account management pro TOP shopy;
  3. speciální projekty – netechnické kategorie (fashion), věrnostní program.

Marketing

Oddělení, které se stará o propagaci Heureky. Jeho cílem je neustálá podpora značky Heureka a rozšiřování povědomí o aktivitách společnosti mezi odbornou i širokou veřejností. Využíváme k tomu kombinaci různých nástrojů komunikace.

Co u nás marketing zajišťuje?

  • Brand, tedy přípravu a realizaci kampaní, e-mailing, správu sociálních sítí (Facebook, Twitter atd.), DTP grafiku a copywriting;
  • komunikaci (externí i interní);
  • výkonnostní marketing –-  Adwords, Sklik, RTB, Facebook, analytiku;
  • affiliate program.

Content

Content se stará o zařazení nabídek obchodů do katalogu Heureky a jejich co nejlepší prezentaci uživateli tak, aby si podle parametrů, obrázků a dalších informací mohl jednoduše a rychle najít, co hledá.

Jak content funguje?

Po načtení datového balíčku prostřednictvím XML feedu od obchodů párujeme kategorie do našeho katalogu a integrujeme jednotlivé nabídky na produktové karty.

Každému produktu se pak snažíme vyplnit parametry, vytvořit hezkou galerii a popis. Pro každou kategorii vytváříme nákupního rádce a pomáháme v poradně.

Hledáme chyby a opravujeme je.

Vývoj

Vyvíjí funkce, které navrhne produkt, rozvíjí funkce, které potřebují ostatní a dbá na rychlost a stabilitu Heureky.

Jak vývoj funguje?

Používáme agilní metodiky vývoje. Převážně scrum, ve kterém se soustředíme na stabilní a co nejlépe odhadovatelné tempo.

Vývoj sídlí v Liberci a Praze. Všude vyvíjíme něco jiného, ale dohromady to vše dá Heureku.