Pracovník Zákaznického Servisu pro Heureku.cz 

Jsme Heureka. Skvělá parta lidí, kteří učí Čechy nakupovat online - výhodně, rychle a jednoduše – zkrátka s přehledem. Pracujeme v online prostředí, kde musíme být pohotoví, rychlí a o krok napřed před konkurencí. 


Máš chuť se něco naučit a můžeš nám na oplátku něco předat ty? Chceš do práce vstávat s pocitem, že se tam těšíš? Věříš, že se ti někdy nemusí chtít z kanceláře odcházet? Potom hledáme právě tebe. 
Do našeho mladého kolektivu hledáme novou posilu do Call centra. Budeme rádi, když nám dáš o sobě vědět. Pozice je vhodná pro absolventy, tak neváhej! 

Co bude tvým úkolem:

  • Práce v Call centru
  • Denní komunikace se zákazníky, kteří nakoupili zboží přímo na Heurece 
  • Komunikace telefonická i písemná
  • Řešení požadavků spojených s nákupem-stornování objednávky, vrácení zboží, změny údajů
  • Komunikace v rámci podpory e-shopů 
  • Rozdělování e-mailové komunikace v rámci podpory Heureka.cz

Bez čeho to nepůjde:

  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Bezproblémová telefonická a písemná komunikace
  • Empatický přístup
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Práce s PC a s internetovými prohlížeči na velmi dobré úrovni
  • Chuť s námi navázat dlouhodobý vztah

Na co se u nás můžeš těšit:

  • Pohodové a neformální prostředí, přátelský kolektiv
  • Kancelář v centru Liberce s výhledem na Ještěd 
  • Každodenní přísun vitamínu pro zdraví
  • Benefitní systém Cafeteria
  • Stravenky 
  • A mnoho dalšího, poznáš sám… 

Lokalita: Liberec
Pokud tě tato pozice oslovila, zašli nám své CV a motivační dopis na prace@heureka.cz

Další otevřené pozcie