HR asistent

Heureka se za devět let své existence stala jednou z nejpopulárnějších služeb českého i slovenského internetu. V dnešní době ji navštěvuje přes 4 miliony nakupujících z ČR a Slovenska.

Hlavním úkolem bude:

  • zajištění HR agendy (zpracování, evidence, aktualizace, skenování, zakládání, kontrola dokumentace);
  • agenda spojená s příjmem/odchodem zam-ců na DoPP, DoPČ;
  • objednávání školení pro zaměstnance;
  • správa benefitního systému “Cafeteria”;
  • zpracování dotazníků/statistik pro ÚP, ČSÚ, ČSSZ, aj. instituce;
  • spolupráce s externí mzdovou účetní.

Požadujeme:

  • praxe v oboru, min. 2 roky;
  • orientace v HR problematice a sledování legislativních změn;
  • dobré komunikační a organizační schopnosti;
  • spolehlivost, samostatnost, flexibilita.

Nabízíme:

  • mladý a přátelský kolektiv;
  • neformální pracovní prostředí;
  • pružnou pracovní dobu;
  • možnost dalšího vzdělávání, osobního i profesního rozvoje;
  • širokou škálu benefitů, např: benefitní systém Cafeteria, stravenky, aj.

Místo práce: Praha

Pokud Vás tato pozice oslovila, zašlete nám své CV a motivační dopis na prace@heureka.cz.

 

 

Další otevřené pozcie